SZKOŁA PODSTAWOWA W WYSOKIEJ IM. WOJSKA POLSKIEGO zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej szkolawysoka.pl
- Data publikacji strony internetowej: 2017-09-01
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-08-10
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych
- niektóre zdjęcia nie posiadają opisów alternatywnych
Dostępne udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
W prawym górnym rogu znajduje się narzędzie ułatwień dostępu, w którym możliwe jest:
- powiększanie czcionki
- ustawienie skali szarości
- ustawienie wysokiego kontrastu
- ustawienie negatywu kolorów
- ustawienie jasnego tła
- podkreślenie linków
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-10-20
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-10-21
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Agnieszka Matejko.
- E-mail: aga347@autograf.pl
- Telefon: 601206391
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły
- Adres: 34-240 Jordanów Wysoka 42
- E-mail: szkola-wysoka@o2.pl.pl
- Telefon: 182672835
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego w Wysokiej
34-240 Jordanów
Wysoka 42
Wejście do szkoły, na co dzień, dostępne jest od strony północy, a dla przedszkola od strony wschodniej- parkingu. Wejścia od strony południowej otwierane jest tylko okazjonalnie. W budynku jest winda dla osób niepełnosprawnych. Obok szkoły znajduje się parking z wyznaczonym miejscem dla osób niepełnosprawnych.